Beurs voor bedrijf Bleijenbergh

Het event ging door in de 2 hallen van Waagnatie, waarbij de eerste hal het beursgedeelte was en de tweede hal het feestgedeelte.

Bij ontvangst kregen de gasten een glaasje cava van de huisleverancier van Bleijenberg. Daarna kon de beursrondgang beginnen. De aanwezigen konden het bezoeken van de beursstanden afwisselen met een drankje aan de bar.

De kinderen van de bezoekers werden geanimeerd door een ballonplooier en speelden met originele houten volkspelen.

Het feestgedeelte werd industrieel ingericht, wat perfect past bij de sfeer van de Waagnatie.

De verschillende buffetten waren klaargemaakt met 70% van de producten die Bleijenbergh verkoopt om bezoekers te inspireren.

Afsluiten deden we met een feestje en een liveoptreden van Level Six. De verwende klanten gingen met een “good Bleijenbergh feeling” terug naar huis.

  • Doelpubliek: 1500 klanten tijdens een beurs
  • Concept: Mensen doen kijken, ruiken en proeven van de producten die Bleijenbergh verdeelt
  • Doelstelling: Een ongedwongen maar zakelijke sfeer creëren. En nadien een feestje.
  • Locatie: Waagnatie