20 jaar Kruidvat

De gasten worden ontvangen met aperitief op het San Marco Plein. De ceo van kruidvat opende het event door mee te spelen met een drumband. Daardoor won hij meteen de aandacht en het respect van de gasten.

Na de speech konden de gasten uitwijken naar de verschillende zijzalen waar telkens weer de rode touch aanwezig was. In iedere zijzaal was er muziek en aangepaste catering voorzien.

Na de 2 uur durende walking dinner in de zijzalen, werden de gasten terug verwacht op het centrale San Marco plein voor een heerlijk dessertbuffet.

DJ Wout en Milk Inc. zweepten daarna de menigte op met een vurig concert. En natuurlijk werd er afgesloten, met een confetti regen van rode hartjes …

  • Doelpubliek: 900 (voornamelijk vrouwelijke) personeelsleden van Kruidvat
  • Doelstelling: Een leuke avond dans en animatie voor de medewerkers van diverse Kruidvat-filialen.
  • Concept: “Passion for Red”
  • Locatie: San Marco village